[rosedu-general] UQTranslate

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Thu Aug 16 00:06:38 EEST 2007

Salut.
Integrarea moodle e gata, qotd (probabil e gata), challenge e gata, a mai
ramas quest(astept mai multe detalii pe wiki sa vedem despre ce este vorba
si cum trebuie implementat) si UQTranslate.
Am vazut ca s-a discutat f mult despre modul de implementare c, mysql api
etc, dar nu s-a vorbit deloc de php, parerea mea e ca, folosind expresii
regulate si parsarea fisierului in php, ar iesi destul de simplu, la fel si
introducerea in baza de date. Cred ca ar merge foarte repede, asta daca se
va respecta un standard bine stabilit de la inceput.

Astept vesti,
Mihai
--
Dumitrache Mihai - Marian