[rosedu-general] Modificari site

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Mon Aug 13 21:51:40 EEST 2007

Salut,

Cu toate că activitatea pe site/forum tinde spre 0 deocamdată :P m-am
gândit că nu ar strica o organizare puţin mai bună. Astfel am pus o
pagină de proiecte şi o pagina "About us", pentru cei care nu ai idee
cu ce ne ocupăm. Sper că e ok ce am scris pe acolo, dacă aveţi
comentarii spuneţi aici.

Eu unul aş prefera o activitate mai mare pe forum fiindcă, cu toate că
listele de discuţii sunt foarte bune pentru development, forumurile mi
se par mai atractive pentru utilizatorii obişnuiţi. Dar de asta o să
ne ocupăm mai incolo.

Sergiu.