[rosedu-general] Am inceput oarecum ...

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Aug 12 13:19:10 EEST 2007

Vlad Dogaru wrote:

> Funny thing, eu credeam ca USO Quest vrea sa fie un modul de Moodle, caz
> in care ar fi impartit baza de date, adaugand tabele si campuri la
> instalare. Dar privind ideea in retrospectiva, probabil nu vrem sa fie
> modul Moodle, ca sa poata fi folosita independent de Moodle.

S-a pus ideea ca USO-Quest să fie un modul Moodle. Din păcate este
posibil ca efortul să fie mult prea mare. Problema majoră o constituie
lucrul cu baza de date Moodle sau crearea şi integrarea unei noi baze de
date. Poate într-un viitor (nu foarte îndepărtat), îl vom putea aduce la
statutul de modul Moodle.

Avantajul formatului non-modul este, într-adevăr, independenţa proiectului.

Apropo de sericicultură, ar trebui să stabilim şi licenţă asociată. Am
văzut că Alex a pus deja "License: GPL" în codul său.