[rosedu-general] Am inceput oarecum ...

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Sun Aug 12 13:23:39 EEST 2007

On 8/12/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Apropo de sericicultură, ar trebui să stabilim şi licenţă asociată. Am
> văzut că Alex a pus deja "License: GPL" în codul său.
>
> Răzvan

;)) Codul meu... a fost de fapt un exemplu de block moodle, putin
modificat... comentariul "License: GPL" a ramas ne-sters... prin
urmare discutia legata de licentiere este deschisa.

Dupa cum arata codul moodle (desi alambicat, totusi pastrat simplu) nu
cred ca va fi asa o mare bataie de cap portarea la un anumit punct in
modul moodle. Pentru inceput, cred ca va fi mai simplu sa lucram asa,
ca aplicatie de sine statatoare. Ce ar fi bine, totusi, ar fi ca
scripturile sa fie gazduite pe curs.cs.pub.ro.

My 50 cents.

--
Alex Eftimie