[rosedu-general] Am inceput oarecum ...

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Sat Aug 11 00:15:11 EEST 2007

Salut,
Am inceput prin a studia moodle (inca nu anuntase nimeni nimic despre asta),
si am descoperit ca e extraordinar de intortocheat. Tot ceea ce contine
moodle, sunt mai multe module (exemplu: calendar, cursuri, stiri, login
etc.) ; am fi putut sa punem un link in sidebar, daca :
1. am incerca sa editam un modul de exemplu calendarul, si ii punem un link
cu uso quest undeva jos
2. am crea un alt modul si sa il integram in moodle (sau poate ca merge
facut direct, desi nu am vazut in pagina de administrare).

Ce am facut eu: a fost sa aleg varianta cea mai simpla si cred ca si mai
utila, am pus un link in bara de sus, unde apar : cursuri -> overview my
courses, etc. zic ca este un loc destul de vizibil
Pentru a vedea rezultatul va rog urmati: http://takemyview.com/moodle/ ,
user: fr33ze, parola: mihai . nu va speriati de ceea ce vedeti mai jos, am
dat un print_r ( $_SESSION ) , ca sa putem vedea foarte clar ce contine
sesiunea din moodle, in fiecare pas .

Acum as dori mai multe detalii daca se poate, despre uq Challenge, ok am
inteles in mare care e treaba, dar nu inteleg ce e cu atatea date, de
provocat de acceptat, "fiecare intrebare are o saptamana", e putin
alambicat. Daca se poate, sa punem undeva o descriere foarte amanuntita,
adica sa se faca planul complet pentru ceea ce trebuie facut: la pasul 1, se
completeaza formularul y, se trec date x y si z in baza de date, apoi ce se
face cu ele, cand accepta provocarea cand incepe totul si tot asa, sa se
inteleaga clar . O alta idee, ar merge foarte bine, daca cineva (cel sau
cei) care au gandit mai bine proiectul, sa faca si formularele cu care se va
lucra.

Cam atat momentan, sper sa fi fost de ajutor

Dumitrache Mihai - Marian