[rosedu-general] Am inceput oarecum ...

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Aug 11 00:40:12 EEST 2007

Dumitrache Mihai-Marian wrote:
> [...]
> facut direct, desi nu am vazut in pagina de administrare).
>
> Ce am facut eu: a fost sa aleg varianta cea mai simpla si cred ca si mai
> utila, am pus un link in bara de sus, unde apar : cursuri -> overview my
> courses, etc. zic ca este un loc destul de vizibil
> Pentru a vedea rezultatul va rog urmati: http://takemyview.com/moodle/ ,
> user: fr33ze, parola: mihai . nu va speriati de ceea ce vedeti mai jos,
> am dat un print_r ( $_SESSION ) , ca sa putem vedea foarte clar ce
> contine sesiunea din moodle, in fiecare pas .

OK. E clar. Nu ma pricep asa bine la PHP: se va accesa continutul lui
$_SESSION de pe site-ul USO-Quest? Adica sa avem in felul acesta
certitudinea ca respectiva persoana s-a autentificat pe curs.cs.pub.ro
inainte de a accesa site-ul USO-Quest.

Si altceva (nou necunoasterea mea ar putea duce la o intrebare stupida):
e cumva posibil ca cineva sa masluiasca cumva sesiunea de moodle. Adica
eu sa ma autentific pe un site moodle undeva, sa pun un link pe acel
site exact cum am vazut pe curs.cs.pub.ro si sa ajung sa am acces la
site-ul USO-quest? Exista un mod de a certifica faptul ca informatiile
din $_SESSION provin cu adevarat de la curs.cs.pub.ro?

> [...]
> inteles in mare care e treaba, dar nu inteleg ce e cu atatea date, de
> provocat de acceptat, "fiecare intrebare are o saptamana", e putin
> alambicat. Daca se poate, sa punem undeva o descriere foarte amanuntita,
> adica sa se faca planul complet pentru ceea ce trebuie facut: la pasul
> 1, se completeaza formularul y, se trec date x y si z in baza de date,
> apoi ce se face cu ele, cand accepta provocarea cand incepe totul si tot
> asa, sa se inteleaga clar . O alta idee, ar merge foarte bine, daca
> cineva (cel sau cei) care au gandit mai bine proiectul, sa faca si

O sa actualizez eu wiki-ul asociat USO-challenge cu informatii
suplimentare despre designul proiectului si despre motivatia acestui
design: http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/wiki/UqChallenge

Razvan