[rosedu-general] Drepturi de autor

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Aug 10 11:45:02 EEST 2007

Sergiu Iordache wrote:
> Pentru mine chestia asta e clara: drepturile de autor apartin
> autorilor... ca ei se asociaza cu ROSEdu, asta e alta chestie. Dar cei
> care au muncit acolo detin controlul asupra muncii lor. Ca, atunci
> cand o sa fie celebri, o sa zica: "Multumim ROSEdu pentru sprijin si
> infrastructura" e alta chestie :P.

Urasc sa adaug numai un `si eu', dar, well... sunt de acord cu voi.
Faptul ca proiectele sunt gazduite pe http://www.rosedu.org/ este
suficient pentru popularizarea ROSEdu, in contextul in care probabil o
sa demaram si proiecte legate de comunitate, si nu strict de programare.
Parca asa se discutase la prima intalnire (cred ca a fost prima, anyway).

Vlad

--
Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.