[robocheck-dev] Modul rbc_codechk

cezar socoteanu cezar.socoteanu at gmail.com
Mon Jul 27 01:17:51 EEST 2009

     Salut,

     Am dat commit la modulul "rbc_codechk", un sistem de notare bazat pe
penalizari. Momentan am implementat penalizarile doar in cazul numelor de
functii si pe aspectul codului. Analiza conding-style-ului am implementat-o
folosind utilitarul Uncrustify (am atasat si fisierul de configurare necesar
functionarii) si apoi am folosit comanda "diff" intre fisierul furnizat de
Uncrustify si fisierul sursa original, numarand apoi liniile care difera
dintre cele doua fisiere.
  Legat de numele functiilor, ar trebui si parametrii functiilor sa verifice
anumite conditii? (nomenclatura sau numar prea mare). Ar mai fi de verificat
macro-urile, precum si numele variabilelor (atat globale cat si cele din
interiorul blocurilor/functiilor).

--
Socoteanu Cezar