[robocheck-dev] Current Status

Barca Cristi mocke_bcm at yahoo.com
Tue Jul 21 14:53:38 EEST 2009

Andrei Buhaiu wrote:
> Salut,
>
> o să încerc să fac un mic rezumat al stării proiectului.
>
> Done:
>  - Modul Splint (probabil mai trebuie aranjat puţin când o să scoatem
> id-ul erorilor calumea)
>  - Modul Efence (tot probabil la codul de eroare mai trebuie lucrat)
>
> Working on:
> - Modul Valgrind (din ce mi-a spus Cristi e destul de ok, probabil c-o
> să terminăm în scurt timp cu el)
> - Modul Central (tot lucrăm la el, încercăm să vedem ce şi cum mai
> trebuie aranjat pe măsură ce mai progresăm şi cu celelalte module)
> [...]

Salut,

Modulul de Valgrind este functional, trebuie sa identificam mai bine erorile returnate de aceste si sa facem fisierul cu id-uri de erori.

Maine am sa ma intalnesc cu Andrei B. (posibil si Andrei F.) si o sa punem cap la cap fiecare modul (o sa incercam sa le "legam") ca sa nu mai fie vreo problema (eventual documentam utilizarea programului si poate generalizam si parametrii de input ca sa nu mai avem probleme cu modulele care ba vor fisiere.c ba executabile :D).

De altfel o sa incepem sa documentam urmatorii pasi si sa gasim metode cat mai simple de rezolvare a urmatoarelor probleme. Astazi am sa bifez cu X in lista de "greseli" cam ceea detecteaza robocheck pana acum si am sa-l rog pe Andrei B. sa bifeze cu Y lucrurile la care vom incepe sa lucram.

Numai bine,
Cristi