[robocheck-dev] Rezultat întâlnire 27.07.2009

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Mon Jul 27 10:48:14 EEST 2009

Salut,

cam așa arată situația actuală a proiectului:

- modul efence (done)
- valgrind (mai trebuie testat și integrat la un moment dat libxml) VLP
- splint (ce erori tratăm din el) LP
- code beautifier (trebuie adăugat un .h și după testat destul de mult
și decis ce erori folosim din el) MP
- AST (trebuie aleasă o modalitate de a obține AST-ul și să ne apucăm
să-l prelucrăm) MAIHP
- call stack (ne-ar prinde bine un modul de call stack) MP
- gcc warnings (un modul care să vadă ce erori dă gcc-ul cu anumite flag-uri) MP
- notare VLP
- vmchecker NP

MAIHP = Maximum Absolute Incredibly High Priority
MP = Medium Priority
LP = Low Priority
VLP = Very Low Priority
NP = No Priority

Task-uri:

- AST: Andrei Buhaiu + Lucian Cojocar
Trebuie să găsim un mod de a obține o reprezentare a AST-ului în C
după care trebuie să-i facem analiza.

- code beautifier: Cezar Socoteanu
Cezar, am văzut că ai un .h identic cu .c-ul te rog să adaugi .h-ul
corect. Îmi pare rău că nu ți-am răspuns la mail, trebuia să-ți spun
că noi am pus cam totul pe standby acum până terminăm cu AST-ul.
Probabil modulul tău o să fie folosit, dar nu știm cât la sută din el,
depinde de ce probleme o să ne rezolve AST-ul. Deci ar fi ok dacă
adaugi .h-ul, cum mai rezolvăm pe aici treburi o să-ți dau următorul
task.

- call stack: Cristi Bârcă
Văzut cam ce utilitare există și cam cum am putea interpreta output-ul.

--
Andrei Buhaiu