[robocheck-dev] Current Status

cezar socoteanu cezar.socoteanu at gmail.com
Mon Jul 20 20:03:43 EEST 2009

Salut,

Am cateva nelamuriri:

1). Legat de modulul rbc_main.c:
     - nu ar trebui sa transmitem alte tipuri de fisiere catre modul
rbc_efcheck (si cel cu valgrind cred) decat celui cu splint? Ma refer aici
la faptul ca modulul splint ar trebui sa primeasca toate fisierele cu
extensie ".c" -restul ignorandu-le, semnalizeaza 0 erori-, pe cand modulul
efcheck primeste executabile (cate unul per tema)
     - tot aici ar trebui sa tinem cont cumva ca pot exista teme ce sunt
rulate cu parametri in linie de comanda, pentru ca atunci gdb-ul o sa intre
pe ramura cu parametri insuficienti ai programului. O solutie cred ca ar fi
sa adaugam (ma refer la modulul efcheck)
stringul "--args [executabil] [param]",  unde "param" sa fie un string citit
citit dintr-un fisier de configurare al aplicatiei noastre ce va trebui
particularizat pentru fiecare tema (enunt) in parte.

2). Legat de task-ul pentru miercuri:
     - cum a spus si Razvan mai devreme, consistenta denumirilor
variabilelor putem sa o verificam pe baza acelui AST. Am putea sa
implementam chiar noi o parsare a fisierelor sursa in care sa retinem
denumirile variabilelor globale, constante intr-o structura si apoi pentru
functii sa retinem variabilele si alte instructiuni intr-o structura
arborescenta (denumirile functiilor). Apoi putem verifica pe baza unor
criterii daca aceste denumiri sunt consistente sau nu.
As putea sa incerc o parsare pana miercuri si mai caut si tool-uri pana la
dead-line.
--
Socoteanu Cezar