[robocheck-dev] Current Status

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jul 20 17:56:06 EEST 2009

On Mon, 2009-07-20 at 17:32 +0300, Faur Andrei wrote:
> Remind me again de ce ne trebuie AST? Ce tipuri de erori trebuie
> prinse incat sa fie nevoie de un AST propriu?

* testarea verificarii codului de eroare intors de un apel
* numarul de linii ale unei functii sau ale unui bloc if, switch, for
* nivelul de "adancime" al unui apel de functii (aici cred ca se pot
folosi aplicatii care genereaza un callgraph)
* numar prea mare de argumente transmise unei functii
* nivelul de "adancime" in cadrul unei functii dat de instructiuni if,
for, switch
* eventuale probleme de nomenclatura pentru functii sau variabile (nu
stiu daca se poate testa si cum s-ar realiza acest lucru)
* alte probleme la care nu ne-am gandit inca

In general, cred ca exista utilitare care sa rezolve problemele de mai
sus, dar este probabila intalnirea unor situatii in care rezolvarea
folosind un AST sa fie mult mai simpla decat rezolvarea folosind un
utilitar extern care trebuie adaptat nevoilor noastre. Cu un AST la
dispozitie, desi utilitatea imediata nu este extraordinara, pot fi
testate mai usor alte probleme de implementare.

Razvan