[robocheck-dev] Current Status

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Mon Jul 20 21:52:38 EEST 2009

2009/7/20 cezar socoteanu <cezar.socoteanu at gmail.com>:

> Salut,
>
> Am cateva nelamuriri:
>
> 1). Legat de modulul rbc_main.c:
>      - nu ar trebui sa transmitem alte tipuri de fisiere catre modul
> rbc_efcheck (si cel cu valgrind cred) decat celui cu splint? Ma refer aici
> la faptul ca modulul splint ar trebui sa primeasca toate fisierele cu
> extensie ".c" -restul ignorandu-le, semnalizeaza 0 erori-, pe cand modulul
> efcheck primeste executabile (cate unul per tema)

A fost pus în discuţie, o să facem cu .c-uri suţin eu, basename e
puţin cam prost. Dacă aveţi alte sugestii vă rog.

>      - tot aici ar trebui sa tinem cont cumva ca pot exista teme ce sunt
> rulate cu parametri in linie de comanda, pentru ca atunci gdb-ul o sa intre
> pe ramura cu parametri insuficienti ai programului. O solutie cred ca ar fi
> sa adaugam (ma refer la modulul efcheck)
> stringul "--args [executabil] [param]",  unde "param" sa fie un string citit
> citit dintr-un fisier de configurare al aplicatiei noastre ce va trebui
> particularizat pentru fiecare tema (enunt) in parte.

Şi la asta ne-am gândit puţin, dar se poate face prin mai multe moduri
şi acestea o să le supunem la discuţie. Eu nu cred că avem nevoie de
mai multe fişiere deodată, asta simplificămult treaba.

> 2). Legat de task-ul pentru miercuri:
>      - cum a spus si Razvan mai devreme, consistenta denumirilor
> variabilelor putem sa o verificam pe baza acelui AST. Am putea sa
> implementam chiar noi o parsare a fisierelor sursa in care sa retinem
> denumirile variabilelor globale, constante intr-o structura si apoi pentru
> functii sa retinem variabilele si alte instructiuni intr-o structura
> arborescenta (denumirile functiilor). Apoi putem verifica pe baza unor
> criterii daca aceste denumiri sunt consistente sau nu.
> As putea sa incerc o parsare pana miercuri si mai caut si tool-uri pana la
> [...]

Erau puse ca şi categorii, multe chestii nu trebuie să le faci tu, tu
trebuie să vezi cam ce crezi că nu facem prin AST şi să te gândeşti în
mare cam cum ar trebui să arate parser-ul, nu trebuie să te grăbeşti
să-l faci.

--
Andrei Buhaiu