[robocheck-dev] Nelămuriri greşeli

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Sun Jul 12 13:45:27 EEST 2009

Salut,
am şi eu câteva nelămuriri legate de lista de greşeli[1]:

1. Cum vom verifica indentarea?

Putem presupune că se va folosi una dintre astea [2] sau temele vor avea
impus un anumit coding style, eventual pus la dispoziţie şi nişte
fişiere de configurare pentru uncrustify[3] (pare foarte customizabil)?

2. `asezare standard' şi `identare necorespunzatoare' sunt acelaşi lucru?

Mă gândesc că aşezarea standard se referă la aranjarea funcţiilor
intr-un fisier in ordinea importantei lor.

3. Văd că multe criterii nu pot fi reduse la a le respecta sau nu; prin
urmare propun să acordăm câte o notă fiecaruia; însă nu ştiu dacă nu ar
fi prea complicat să calculăm, de exemplu, cât de mult s-a respect unul
dintre coding styles

4. ce înseamnă `ierarhia de if - else cat mai scurta' -- stiu că sunt
situaţii în care e bine s-o faci cat mai mică şi ca sunt în care e bine
s-o faci cât mai multă

5. Ştiu că sunt mai multe posibilităţi de a da nume unor
variabile/funcţii (foo_bar, fooBar, fooBar_i). Trebuie verificat doar
dacă aceste denumiri sunt consecvente?

6. bănuiesc ca putem recurge şi la scripturi bash/python ...

7. La ce se referă exact `floating point operations'?

[1] http://dev.rosedu.org/trac/robocheck/wiki/greseli
[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Indent_style
[3] http://uncrustify.sourceforge.net/
--