[robocheck-dev] Concluzii 08.07.2008

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Thu Jul 9 18:10:33 EEST 2009

Salut!

Ieri am avut încă o întrunire și am mai discutat despre cele 3 task-uri.
Am scris pe wiki care sunt următoarele task-uri.
Cristi trebuie să se ocupe de împărțirea problemor în statice și
dinamice după analiza de care este nevoie pentru a le depista. Cezar și
cu Lucian trebuie după să vadă ce  tip de rezolvare (utilitar(ce
utilitar), AST, programat de noi) trebuie să folosim și eu și cu Andrei
Faur trebuie să definitivăm structura.
Toată lumea e bine să se uite pe ce lucrează și restul lumii, de luni
cam am vrea să începem să scriem puțin cod. Aș dori ca toată lumea să se
uite pe structuri și să facă un review, nu de alta dar toți vom avea de
lucru cu ele.
Următoarea întrunire va avea loc mâine(10.07.2009 Vineri) la ora 17:00
în EG106, ar fi super bine dacă am putea să avem și oamenii care
lucrează remote pe irc să putem discuta și cu ei, data trecută au fost
câteva probleme tehnice în facultate și nu era net.

--
Andrei Buhaiu

P.S.: Cezar pune și tu pe wiki informațiile pe care mi le-ai dat pe mail
acum că și-a revenit și dacă tu consideri poți forward-a mail-ul si pe
listă.