[offtopic] C is the new Java

Andrei Savu savu.andrei at gmail.com
Tue Jul 15 15:35:03 EEST 2008

> Da, as fi preferat o denumire mai criptica si comentarii generoase (to be
> fair, comentariile chiar sunt generoase).

DRY[1]. O denumire criptica trebuie sa fie urmata de comentarii oriunde
este folosita pentru a face lucrurile usor de inteles ceea ce face lucrurile
mult mai grele pe termen lung, pentru programatorii care se ocupa de
intretinere.

Nici mie nu imi plac foarte tare denumire lungi de functii dar uneori nu ai
alta
solutie ( oricat ai cauta - poate doar o abordare de ansamblu diferita ar
ajuta
in aceasta situatie dar nu stiu daca e mereu posibil ).

Lucrurile nu sunt totusi chiar asa de grave in contextul in care majoritatea
uneltelor de dezvoltare vin cu autocompletare (chiar si vim).

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Don%27t_repeat_yourself
--
Savu Andrei

Phone: +40746221574