[offtopic] C is the new Java

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 15 16:01:01 EEST 2008

Andrei Savu wrote:

> DRY[1]. O denumire criptica trebuie sa fie urmata de comentarii oriunde
> este folosita pentru a face lucrurile usor de inteles ceea ce face
> lucrurile
> mult mai grele pe termen lung, pentru programatorii care se ocupa de
> intretinere.

Aici ai dreptate, desi nu as vrea sa intretin cod cu nume de functii atat
de mari.

> Lucrurile nu sunt totusi chiar asa de grave in contextul in care
> majoritatea
> uneltelor de dezvoltare vin cu autocompletare (chiar si vim).

Offtopic (ca tot suntem pe o lista de asa natura): auto-complete e Unealta
Diavolului[1]. Ceea ce ar face pentru mine in situatia asta ar fi ca, in
loc de numele functiei, as retine "fpGen, sageata-jos-de-2-ori, enter",
sau, mai nou, in VS, "fp, enter" (ca am mai folosit-o odata acum 2
secunde). Nu stiu unde citisem o gluma: ca auto-complete ne apropie de
maimutele cu masini de scris[2] :-)

Vlad

[1] "Unealta", "Diavol", "Unealta Diavolului", the Satanic Font and any
similar associations are registered trademarks of Cthulhu.
[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Infinite_monkey_theorem