[offtopic] C is the new Java

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 15 14:25:50 EEST 2008

Andrei Savu wrote:
> Mereu e usor de criticat.

Da, si uneori e si benefic, din mai multe motive:
 * eu unul am ras -- am sperat sa radeti si voi;
 * chiar daca as fi trimis critica autorului, as fi facut asta intr-un mod
mai constructiv;
 * criticand realizam ca si noi am fi putut gresi, ceea ce ne face mai
atenti si mai Intelepti(TM).

> Sunt deacord ca denumirea CreateTimerQueueTimer
> este
> o exagerare dar fpBuildServicePortGroupByServiceOtnList nu stiu ce alta
> denumire
> mai sugestiva ar putea sa aiba fara a pierde din usurinta de intelegere.
>
> Ar fi de preferat o denumire mai criptica acompaniata de comentarii ?

Da, as fi preferat o denumire mai criptica si comentarii generoase (to be
fair, comentariile chiar sunt generoase). Poate ca ar fi trebuit sa
mentionez ca functia e folosita intern din ce am observat eu (cred ca ar
fi putut avea calificatorul `static'). In conditiile astea, prefer
prescurtari (fie ele si fortate) si comentarii numelor de 40 de caractere
-- totusi, ar putea ajunge usor ca numele functiei, indentat cu cateva
nivele, sa nu incapa in 72 de caractere.

Vlad