[hfall-dev] Structura proiectului

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Mon Dec 24 17:30:14 EET 2007

Stiu ca e perioada sarbatorilor, si nu, nu am innebunit de tot,
dar trebuie sa mentinem un ritm de munca daca vrem sa facem
ceva. Mi-a sugerat Lucian sa va anunt pe toti din timp, un oarecare
timp, ca urmeaza sa decidem ce si cum face fiecare modul, prin
decidem vroiam sa spun decid :P, asta era planul initial, si ideea
lui Lucian era sa se documenteze fiecare persoana pe ce componente
il intereseaza mai tare si sa prezinte un overview al lor, nu este
obligatoriu, nu trebuie in nici un caz sa faca toata lumea la toate
componentele, este doar pentru cei care au o parere despre
cum ar trebui sa arate o anumita componenta, tinand cont ca
mai nici unul din noi nu stie exact cum trebuie sa arate probabil
ca vom modifica masiv aceasta schema pe parcurs, dar daca
totusi prezentam de acum cine ce vrea avem sanse mai mari
sa fim eficienti. Deci pana pe vreo 2-3 ianuarie sa va ganditi ce
si cum ati vrea, nu este un deadline fix, dar asa ca o tinta, ca
pana in sesiune cel mai tarziu sa avem o structura clara a proiectului
ca dupa in sesiune, evident, proiectul iar o sa treaca pe hold, asa
cat sa zicem ca am organizat cate ceva pana atunci.

In rest un mult prea cliseic sarbatori fericite si tot ce va doriti de
la mosul.

Andrei