[hfall-dev] Adaugare linkuri

ddvlad at anaconda.cs.pub.ro ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Dec 25 20:22:03 EET 2007

Salut,

nu stiu daca e tocmai potrivit sa dau mail in legatura cu o schimbare care
oricum se vede pe wiki[1][2], dar am mai sapat prin cateva pagini de
google si am gasit urmatoarele:

* multe motoare cu binding-uri de Python. Practic inutile noua.

* o discutie cu doar doua replici, in care o persoana avertiza ca Python
ar putea sa nu fie suficient de rapid. Experienta si autoritatea
respectivului este incerta.

* Soya3D, un motor scris in Python si Pyrex, care rastoarna cumva toate
conceptele. Nu zic ca si Hammerfall ar trebui sa faca la fel (asta ramane
de discutat, probabil e prea devreme acum), dar e dovada ca se poate.
Prima pagina zice ceva de ``folosit cu succes in jocuri'', dar asta ar
putea fi subiectiv.

* Pyrex, marea descoperire din punctul meu de vedere. Amestecam cod C cu
Python, rezultatul este o extensie in C pentru Python, care probabil are
viteza apropiata de C. Asta e bine, nu? (Si scapam si de C++ :-P)

Toate bune si Craciun fericit,
Vlad

PS: Tastatura fara diacritice normale la cap suge. Sa vedem ce are
prietenul `Secarica' pentru mine :-)

[1] http://dev.rosedu.org/trac/hfall/wiki/Links
[2] Din cate am inteles, e ideal ca toate discutiile sa se faca pe liste,
chiar daca rezultatele se pun pe wiki. Daca am inteles prost, va rog sa ma
corectati si nu mai fac :o)