[hfall-dev] Alegerea limbajului de programare

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Dec 4 15:26:13 EET 2007

On Dec 4, 2007 12:35 AM, Vali Valentin <vali_shooter at yahoo.com> wrote:

> Nu am lucrat cu Python si nu stiu ce se poate face in
> el, dar am impresia ca bibliotecile OpenGL pentru
> Python nu au toate functiile asa cum au cele pentru
> C++ (Haskell cu atat mai putin).
>
> Eu votez pentru C++.
>
> Vali.

Exista totusi un curent anti-C++ caruia ma alatur.

Propun Python pentru ca este recunoscut ca un limbaj bun, este
raspandit, iar pe partea de opengl este destul de bine sustinut de:
* uneletele de la aceasta pagina: http://www.vrplumber.com/py3d.py
* bindingul de aici: http://pyopengl.sourceforge.net/ (din cate vad,
ultimul release este destul de vechi - februarie).

Votez Python

--
Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/