[dnd] Noua campanie de GURPS

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Fri Mar 8 11:11:41 EET 2013

On Fri, 2013-03-08 at 10:48 +0200, Lucian Mogosanu wrote:

> Revin cu întrebarea: unde putem găsi mai multe informații despre
> Android? E nevoie, sau povestea n-o să intre în detaliile universului?

Răspunsul meu e mereu același, e foarte greu de spus, ele nu sunt
catalogate calumea. Există 3 surse:
1. Android the board game[1], există mici detalii din poveste în
rulebook și foarte mult ca și flavour text pe diversele character
sheets.
2. Android: Netrunner[2], card game-ul pe care-l joc eu. E foarte greu
de extras informație precisă de acolo doar uitându-te pe cărți. Mai vin
bucăți din poveste în rulebook și în fiecare expansion mai ai cam o
pagină de poveste.
3. Android books[3][4][5], probabil cea mai bună sursă. Nu le-am citit,
nu le voi citi, nu vă recomand sub nicio formă să le citiți. Nu cred că
sunt cărți extraordinar de bune, majoritatea timpului ficțiunea bazată
pe jocuri se centrează prea mult pe univers și povestea nu e cine știe
ce, nici scriitorul foarte talentat.

Cel mai simplu e să vă fac eu un mic run through the universe când facem
personajele. Dar overall assume generic cyberpunk universe,
Neuromancer[6] or Cyberpunk 2020[7] like. Foarte foarte multă lume
spune, și eu susțin trăgând un quick look through the wiki page, că
Android este aproape un reskinning pentru Cyberpunk 2020. Deci probabil
că that's your best bet.

Că tot veni vorba de Cyberpunk 2020, there's a nice trailer[8] for an
upcoming game from the guys that made the sex drenched image scrolling
game they dared call a RPG called Witcher.

> Trebuie să mă uit eu pe roll20 [1]. Până acum am dat un search după
> jocuri bazate pe GURPS și am găsit doar unul [2]. Sâmbătă sau duminică
> vreau să mă joc cu el mai în detaliu și să văd cum îl putem folosi
> pentru ce avem noi nevoie.

Awesome, să ne zici ce părere ai despre ele.

> I'm in. Înainte să jucăm efectiv campania, propun să avem măcar trei din
> noi unul-două jocuri de test, să vedem ce merge și ce nu, și la ce
> trebuie lucrat. Indiferent de virtual table-ul pe care îl alegem, nu mă
> aștept să avem tot ce ne trebuie din prima, așa că cel puțin câteva
> sesiuni o să fie mai mult testing and nitpicking decât joc efectiv.

O idee foarte bună, sigur vom face niște dry runs pe ele. Probabil că o
șă începem campania în sine spre vară, până atunci să pregătim restul.

[1]http://www.fantasyflightgames.com/edge_minisite.asp?eidm=68&enmi=Android
[2]http://www.fantasyflightgames.com/edge_minisite.asp?eidm=207&enmi=Android:%20Netrunner%20The%20Card%20Game
[3]http://www.fantasyflightgames.com/edge_minisite.asp?eidm=171&enmi=The
%20Identity%20Trilogy