[dnd] Noua campanie de GURPS

Lucian Mogosanu lucian.mogosanu at gmail.com
Fri Mar 8 10:48:21 EET 2013

On Tue, Mar 05, 2013 at 11:48:21AM +0100, Andrei Buhaiu wrote:
> Salut,
>
> Rămâne să facem setting-ul loosely based on Android, ceea ce e bine, o
> să-i placă lui Vali că există clone și androids( duh!) și grupuri anti.

Revin cu întrebarea: unde putem găsi mai multe informații despre
Android? E nevoie, sau povestea n-o să intre în detaliile universului?

> Ar fi bine să ne apucăm de niște treabă dacă chiar vrem să iasă, eu o să
> mă uit în weekend, sper, și o să dau o listă cu detalii despre cum
> trebuie făcute personajele. Părerea mea e că după am putea face o primă
> pre-sesiune în care ne facem personajele, cât să aibă toată lumea input,
> să fie a group effort.
>
> Trebuie să aflăm cum stăm cu Virtual Table-urile ălea, trebuie ca cineva
> să se uite pe ele. Eu sigur nu am timp să fac și campania și să mă ocup
> de detaliile tehnice, deci cineva va trebui să preia inițiativa. I want
> a volunteer or two.

Trebuie să mă uit eu pe roll20 [1]. Până acum am dat un search după
jocuri bazate pe GURPS și am găsit doar unul [2]. Sâmbătă sau duminică
vreau să mă joc cu el mai în detaliu și să văd cum îl putem folosi
pentru ce avem noi nevoie.

> Opinii, păreri, sugestii și mai important, voluntari?

I'm in. Înainte să jucăm efectiv campania, propun să avem măcar trei din
noi unul-două jocuri de test, să vedem ce merge și ce nu, și la ce
trebuie lucrat. Indiferent de virtual table-ul pe care îl alegem, nu mă
aștept să avem tot ce ne trebuie din prima, așa că cel puțin câteva
sesiuni o să fie mai mult testing and nitpicking decât joc efectiv.

[1]: http://roll20.net/
[2]: http://app.roll20.net/lfg/listing/577/universo-de-ethyr

Lucian