[dnd] Noua campanie de GURPS

Codruta Girlea codruta.liliana at gmail.com
Fri Mar 8 17:16:14 EET 2013

I'm in. Trebuia sa ma uit si eu pe RPTools[1] si campania GURPS de baza[2]
pentru el. N-am mai apucat, o sa imi fac timp duminica asta.

Pentru personaje, niste idei de baza ar merge... Gen de unde pornim, cam ce
se intampla, backgroundul locatiei cu pricina?

http://www.rptools.net/index.php?page=tools
http://forums.rptools.net/viewtopic.php?f=33&t=20331