[dnd] Noua campanie de GURPS

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Tue Mar 5 12:48:21 EET 2013

Salut,

Rămâne să facem setting-ul loosely based on Android, ceea ce e bine, o
să-i placă lui Vali că există clone și androids( duh!) și grupuri anti.

Ar fi bine să ne apucăm de niște treabă dacă chiar vrem să iasă, eu o să
mă uit în weekend, sper, și o să dau o listă cu detalii despre cum
trebuie făcute personajele. Părerea mea e că după am putea face o primă
pre-sesiune în care ne facem personajele, cât să aibă toată lumea input,
să fie a group effort.

Trebuie să aflăm cum stăm cu Virtual Table-urile ălea, trebuie ca cineva
să se uite pe ele. Eu sigur nu am timp să fac și campania și să mă ocup
de detaliile tehnice, deci cineva va trebui să preia inițiativa. I want
a volunteer or two.

Săptămâna viitoare voi fi plecat "Up North", dar după cred că e o idee
bună să începem să ne pregătim serios. Poate fixăm la sfârșitul lui
Martie, începului lui Aprilie sesiune de făcut personaje. Va trebuie
totuși să vă uitați prin character book să vedeți cam ce vreți, și
înainte de asta evident trebuie să vă zic eu ce aveți voie. Dacă vreți
niște rough drafts le am deja, probabil că 90% cam ălea vor fi
restricțiile.

Opinii, păreri, sugestii și mai important, voluntari?

--
Andrei Buhaiu