[dnd] Noua campanie de GURPS

Lucian Mogosanu lucian.mogosanu at gmail.com
Mon Apr 29 22:33:27 EEST 2013

On Mon, Apr 29, 2013 at 11:02:17AM +0200, Andrei Buhaiu wrote:
> Salut!
>
> Latest updates:
> 1. Cred că vom începe cândva prin Iulie, eu trebuie să-mi cam termin
> dizertația în vreo 4-5 săptămâni și după probabil voi avea ceva timp să
> mă ocup mai mult de setting.

Pică numai bine pentru mine. Abia după vreo 5 iulie o să fiu
disponibil, tot din motive de dizertație.

> 2. Am făcut pozele componentelor din Android the board game care au
> poveste pe ele. Foarte utilă va fi harta care conține points of interest
> cu o descriere/catalogare colour coded. Și mai mișto e că harta e
> corectă geografic, as in distanțele sunt cele "reale".

Noi o să avem acces la hartă ca jucători, sau e doar pentru game
master-ing?

> 3. Când ascultam un podcast de board gaming care mai are și RPG stuff am
> prins un segment în care povesteau ăia că ei joacă acum RPG-uri cu
> gridless combat. Asta, din punctul meu de vedere e o idee foarte bună.
> Ne simplifică mult munca, ar trebui să ne ajungă bot-ul nostru vechi, și
> cred că e ceva mai flexibil și mai distractiv. Ce păreri are lumea legat
> de asta?

Sounds good to me, sunt foarte curios cum o să iasă. Mi se pare că face
un pic mai dificilă mecanica propriu-zisă a luptelor, dar, după cum ai
zis, în favoarea role-playing-ului. Eu zic că merită să experimentăm.

Lucian