[dnd] Noua campanie de GURPS

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Mon Apr 29 12:33:06 EEST 2013

On Mon, 2013-04-29 at 12:17 +0300, Valentin Lungu wrote:

> Gridless nu inseamna WH style (adica sa masori, pentru ca tot trebuie sa ai
> obstacole, LOS and so on, si nu situ cat de bine merge online, dar mi se
> pare o idee buna :) )?

Nu, gridless înseamnă:

Ai un tip drogat cu un pistol la 50 de metri în față. He's using some
cardboard boxes as cover, you have a dumpster 5 meters in front.

O să ai distanțele, cât să știi cât poți fugi și la ce distanță tragi
and what not, dar se fac din ochi toate. LOS se face ... [rimshot] ...
din ochi, știi dacă ăla e în spatele cover și tot așa. E și mult mai
real din punctul meu de vedere, e mai simplu, dar e mai mult de vorbit
și de RP, ceea ce e foarte bine.

--
Andrei Buhaiu