[dnd] Sesiune 08.08.2012 and the Future

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Wed Aug 8 11:58:15 EEST 2012

On Wed, 2012-08-08 at 11:05 +0300, Lucian Mogoșanu wrote:

> Agreed. Eu unul am fost suficient de dezamăgit de experiența cu Wizards
> și nu vreau să mai ajung în situația în care ownerii taie din
> feature-uri că așa îi apucă pe ei. Dacă nu-i ceva open source, cam astea
> sunt așteptările.

Ok, deci cred că e destul de decis că vom încerca OpenRPG ca și virtual
table.

> Personal aș gusta foarte mult un univers gen Final Fantasy, care combină
> magie și tehnologie. Cu mențiunea că ar trebui să fie *foarte bine*
> construit în așa fel încât să pară cât de cât legit ce se întâmplă pe
> acolo (poveste, rase, clase etc.).

Eu nu sunt deloc fan de Final Fantasy, dacă pot face ceva cât mai
distant de el cu atât mă simt mai bine.

Universul pe care vi-l propun eu este on the surface normal, o să fie
2050, not that much of a difference. Există cybernetics, există psionics
și există mutigens. Niciuna dintre ele nu este major, în sensul că nu vă
vor defini personajul, doar o să-l augmenteze pe parcurs dacă vă doriți
voi asta explicit.

> Ca sistem propriu-zis de joc ar părea o idee bună GURPS [1][2], pe care
> se bazează oarecum sistemul de joc din Fallout. Cu toate astea e destul
> de generic (see, it has „Generic” in its name) încât să putem construi
> ceva univers propriu peste fără prea multe probleme.
>
> În ceea ce privește OpenRPG plus GURPS, par a exista via Google destul
> de multe resurse [3][4], întrebarea fiind cât de bine merg și în ce
> măsură le-am putea folosi noi.

Îmi surâde destul de mult ideea de GURPS.

Hai să facem un mic recap al propunerii mele:

* Virtual Table: OpenRPG
* System: GURPS - Dual DM (Eu și Vali)
* Setting: Modern - light to medium SciFi, no space travel, no aliens,
no star ships, Earth based, only human race. Mutigens, psionics and
cybernetics exist but are not widely used and not perfected. In fact you
do not know that psionics really exist, the other two you've heard
stories about mostly, conspiracy theories and urban legends.
* Back story: 2050 Earth. Unified global government, small resistance
movement. Your endeavors will mostly be black ops and spec ops. Can't
give more details right now due to possible spoilers.

Cred că putem deja să băgăm cu yeys or nays. Eventual să mai faceți
amendments la părțile care nu vă convin. Dacă ar putea toată lumea care
ar vrea să joace să dea un yey, nay or amend până la sfârșitul
săptămânii ar fi perfect.

--
Andrei Buhaiu