[dexonline] Despre blogpost si prezentarea finala

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Apr 15 18:26:17 EEST 2011

Salutare,

Eu propun urmatoarele trei lucruri:

- am sa scriu un blogpost in care voi povesti despre intalnirea cu Catalin
Francu si despre faptul ca "pregatim o surpriza" (adica realizarile pe care
le avem) ... si o mica povestioara despre faptul ca ne-a parut bine sa
lucram, ca unii vrem sa continuam (eu personal sunt destul de hotarat sa ma
mai joc cu solutionarea unor buguri de acolo si sa ma familiarizez mai mult
cu codul DEXOnline + sa aduc imbunatatiri extensiilor mele), cam cum au fost
lucrurile (bug-uri, aventuri cu greseli minore in cod nesesizate la timp,
discutii, invatat tehnologii, experienta etc. - vad eu ce poveste tes, nu
trebuie sa fie lunga).

- o sa demarez lucrul la postul final, dar nu prea stiu care ce a facut

- sa facem o prezentare powerpoint scurta pentru duminica...eu o sa incerc
sa ii fac un mic design (primul slide, eventual un cuprins si imagini si
text cu ce am facut eu, eventual urmand sa completati voi mai departe cu ce
trebuie).

Ce ziceti?

Cu bine,
Mihai Barbulescu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna
www.gothik12.com