[dexonline] Chromium extension for Dex Online

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Apr 13 19:58:34 EEST 2011

Salutre,

Ok! Am reusit sa o fac si pe asta. A iesit o "versiune light" a unei
extensii pentru Chrome cu ajutorul careia cauti cuvinte in DEX. Am atasat
.crx -ul prin intermediul caruia ar trebui sa mearga instalarea.

Am incercat sa o submitez la chromeextensions.org dar am esuat lamentabil.
Poate stie cineva dintre voi unde mi-o pot valida si publica, asa cum am
facut cu cea de Firefox. In caz ca cere pe undeva id-ul aplicatiei, iata-l:
ebldljknchgbacfciclnnamnhnggaiml

Pana atunci, daca nu va descurcati cu instalarea .crx-ului iata tutoriale pt
Windows si Linux de instalare a extensiei:
http://jaxov.com/2009/09/how-to-install-google-chrome-chromium-extensions-plugins-in-ubuntu-linux/
-
Ubuntu Linux
<http://jaxov.com/2009/09/how-to-install-google-chrome-chromium-extensions-plugins-in-ubuntu-linux/>
http://jaxov.com/2009/09/how-to-install-google-chrome-crx-extensions/ -
Windows XP

Am testat-o la mine pe calculator, merge (vezi screenshot.png).

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna
www.gothik12.com