[dexonline] Request for review

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Apr 11 21:52:43 EEST 2011

2011/4/11 Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com>

> Salut,
>
> Nu imi este clar care ar fi adresa mea de @rosedu.org ... Adica...am asa
> ceva? Pentru ca nu m-am prins pana acum de asa ceva...sau ar trebui sa imi
> fac? Cont pe swarm da, am - mbarbulescu . Acceptul meu il ai, mai ramane
> partea cu emailul...pana la urma il poti da si pe asta de gmail - *
> b12mihai at gmail.com*

Adresa ta de mail este mbarbulescu at rosedu.org. Ca sa o poti folosi, ruleaza
in home-ul de pe swarm:

echo "b12mihai at gmail.com" > .forward

Sa ai grija sa folosesti ".forward" (cu tot cu punct). Dupa ce ai facut
asta, da-ti un mail de test la @rosedu.org si verifica ca ajuns la adresa de
pe gmail. Asa iti mentii privacy-ul si poti folosi in continuare gmail (si
poti adauga in filtru sa pui in acelasi director tot ce iti vine pe rosedu).

Let me know when it works :).