[CSProjects] [OT] Hard drive failure, anyone?

andrew b andreibuhaiu at gmail.com
Tue May 29 16:31:49 EEST 2007

Si eu cand avem Desktop computer am avut probleme cu hardul de genu asta.
Initial parea sa fie sursa sau cablurile de alimentare, si am aranjat frumos
cablurile si a mers un timp dupa care iar incepea sa faca probleme. Pana la
urma i-am luat o sursa noua dupa care a mers iar vreo 2 luni destul de ok,
dar problema a recidivat si pana la urma nu a mai mers mai nimic, nu stiu
exact ce nu mai mergea pana la urma dar cert e ca de la hard sunt sanse mari
sa fi pornit, daca tot mai face probleme sa-l duci la un service sa-l
verifice ca plenty of things can go wrong with it de la controller pana la
cluster stricate.

Mult noroc in rezolvarea acestei probleme si spor la mate.

Andrei