[CSProjects] Intalnire ROSEdu

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed May 30 20:31:33 EEST 2007

Salut!

Din discutiile pe care le-am purtat cu lumea se pare ca ora 16:30, joi
31 mai, ar fi o ora OK pentru intalnirea legata de ROSEdu.

Intalnirea va avea loc la EG106 (sala Ixia).

Din pacate este posibil sa existe un curs de la Microsoft acolo (nu stiu
sigur ... va pot anunta maine dimineata). In felul acesta ramanem fara
sala si ar trebui sa gasim una in Automatica sau Energetica.

Alternativa ar fi vineri la ora 17:30 (din pacate eu sunt ocupat intre
10 si 12 si 16 si 17:30).

Alta chestie ... sunt ocupat joi intre 15:30 si 16:30.

Deci alternativele de joi sunt 12:00 - 15:30 sau 16:30 - miezul noptii
(cu speranta sa avem sala).

In masura in care toata lumea e de acord si nu exista sanse sa mutam
intalnirea la 12:00, ramane la 16:30 la EG106 (sala Ixia).