[CSProjects] [OT] Hard drive failure, anyone?

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue May 29 15:04:54 EEST 2007

Alex Eftimie wrote:
> Nu stiu, nu am patit, dar verifica in primul rand posibile probleme de
> alimentare (daca ai conectat recent alte componente, s-ar putea sa se
> fi marit consumul, iar sursa ta sa nu mai faca fata).

Nu am pus nimic nou in el, si Cola pe care am varsat-o aseara /sigur/ nu
a ajuns pana la unitatea centrala. :-)

> Cu cablurile de IDE, de asemenea e bine sa fi atent si totodata sa
> verifici configuratia Primary, Secondary, Master/Slave. Eu am avut o
> placa ASRock care nu functiona corect decat daca HDD-ul era Primary
> Master, iar unitatea CDROM era Secondary Master....alte combinatii pur
> si simplu nu ii placeau, ceea ce ingreuna sistemul (mai ales la boot).

De BIOS trece cu bine se pare, incarca bootloader-ul, de-abia kernel-ul
incepe sa se planga. In plus, configuratia asta o am cam din ianuarie,
deci, dupa standardele mele, e incercata.

> Bafta, si nu te pierde cu firea :))

Mersi. Momentan sunt la mate, dar formulele de la transformata Laplace
zau ca sunt mai clare pe Wikipedia ;-)

/* no comment */