[CSProjects] [OT] Hard drive failure, anyone?

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Tue May 29 14:55:43 EEST 2007

On 5/29/07, Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Salut,
>
> Scuze pentru off-topic, dar ma gandesc ca poate a mai avut cineva vreo
> problema asemanatoare. Calculatorul meu a inceput sa ``sughita'' (chiar
> se aude), dupa care nu mai raspunde la nimic si led-ul de la hard ramane
> aprins. La reboot cam 60% din timp nu vrea sa booteze, se impiedica de
> niscai erori legate de ide, apoi ramane asa. La sugestia unui prieten,
> am schimbat intre ele cablurile de alimentare de la harduri (unul nu e
> folosit deloc). Acum pare sa mearga, dar tare mi-e teama... Sa fie
> [...]

Nu stiu, nu am patit, dar verifica in primul rand posibile probleme de
alimentare (daca ai conectat recent alte componente, s-ar putea sa se
fi marit consumul, iar sursa ta sa nu mai faca fata).

Cu cablurile de IDE, de asemenea e bine sa fi atent si totodata sa
verifici configuratia Primary, Secondary, Master/Slave. Eu am avut o
placa ASRock care nu functiona corect decat daca HDD-ul era Primary
Master, iar unitatea CDROM era Secondary Master....alte combinatii pur
si simplu nu ii placeau, ceea ce ingreuna sistemul (mai ales la boot).

Bafta, si nu te pierde cu firea :))

--
Alex