[CSProjects] [OT] Hard drive failure, anyone?

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue May 29 14:49:31 EEST 2007

Salut,

Scuze pentru off-topic, dar ma gandesc ca poate a mai avut cineva vreo
problema asemanatoare. Calculatorul meu a inceput sa ``sughita'' (chiar
se aude), dupa care nu mai raspunde la nimic si led-ul de la hard ramane
aprins. La reboot cam 60% din timp nu vrea sa booteze, se impiedica de
niscai erori legate de ide, apoi ramane asa. La sugestia unui prieten,
am schimbat intre ele cablurile de alimentare de la harduri (unul nu e
folosit deloc). Acum pare sa mearga, dar tare mi-e teama... Sa fie
alimentarea, sau hardul in sine (care e luat acum ~7 luni, deci ar fi
bine sa nu fie pe moarte...)?

Multumesc anticipat,
/* no comment */