[CSProjects] Intalnire 29 mai 2007 - NOT

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 28 22:54:59 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> va rog sa trimiteti un e-mail cu "reply to all" in care sa precizati
> intervalele orare in care puteti participa la aceasta intalnire
> (pregatiti-va pentru circa 2-3 ore de discutii)

Pai noi (astia de la cspay -- suntem colegi de grupa si avem ca acelasi
program) am putea cam:
* joi dupa ora 12 (daca cineva vrea sa faca treaba aia la engleza, scuze
si va rog anuntati)
* vineri dupa 16 (presupun ca nu sunt singurul care trebuie sa ajunga la
ultimul curs de ceva optional)

> "In unity lies strength." -- Arcturus Mengsk

That was deep. Who the hell is the guy?

Vlad

PS: Asta nu isi are locul in PS, ci acolo sus, in primul rand, dar nu
m-am priceput niciodata la asemenea lucruri: salut initiativa ;-)
--
/* no comment */