[CSProjects] Intalnire 29 mai 2007 - NOT

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 28 22:39:07 EEST 2007

Salut!

doar pentru cspay

---
Intrucat a fost pentru toti o perioada foarte aglomerata si progresele
in cadrul proiectului au fost limitate, am discutat cu Vlad si Andrei si
a ramas ca nu ne vedem maine ramanand sa mai discutam pe e-mail si prin
commit-uri in repository.
---

pentru toata lumea: dupa cum v-am anuntat, cativa (de fapt mai multi si,
cu putina implicare, vor fi si mai multi) din studentii de la seria CA
au creat un site (de fapt e mai mult ca un site, este o initiativa)
denumit rosedu prin intermediul caruia sa cream o comunitate open-source
in cadrul facultatii

ce ar trebui sa discutam noi?
- cum putem sa marim gradul de awarness al acestei comunitati
- care va fi utilitatea acestei comunitati
- care sunt responsabilitatile si atuu-urile fiecaruia de a face parte
din aceasta comunitate
- how can we have tons of fun ;-)

va rog sa trimiteti un e-mail cu "reply to all" in care sa precizati
intervalele orare in care puteti participa la aceasta intalnire
(pregatiti-va pentru circa 2-3 ore de discutii)

care sunt constrangerile mele: intalnirea poate avea loc oricand de
miercuri de la 15:00 pana vineri la 20:00 exceptand intervalul orar
vineri 10:00-12:00

intalnirea va avea loc in laboratorul Ixia - EG106

"In unity lies strength." -- Arcturus Mengsk