[CSProjects] Structura directoare

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun May 6 19:25:59 EEST 2007

Vlad Dogaru wrote:
> Foarte de acord.
> ``si'' trebuia sa fie ``sau''? Sau am eu o conceptie gresita in legatura
> cu arhitectura interfetei web? De fapt, nu prea am o conceptie in
> legatura cu ea (proverbially clueless n00b). De ce doua directoare?

so far, so good - partea cu iw/ si web/ banuiesc ca se refera la
interfata efectiva (partea de client, cu javascript & all), iar web/ se
refera la partea de sever (engine-ul de generare a fisierelor
spreadsheet din interfata web)

> De ce am pastra executabilele in SVN? Vor fi recompilate de multe ori,
> unele revizii or sa fie complet nefunctionale, si nici nu le impachetam
> si pe ele in eventualele release-uri. Poate doar executabilul de Windows?

nici eu nu cred ca e necesar (si cred ca nici nu e recomandat) sa
pastram binarele in repository