[CSProjects] Structura directoare

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Mon May 7 00:03:16 EEST 2007

On 5/6/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Vlad Dogaru wrote:
> > Alex Eftimie wrote:
> >> Eu propun:
> >> #  src/
> >>     * cspay/   in loc de program/
> >>     * iw/ si web/

Scuze pentru neintelegere, nu au fost gandite doua directoare
diferite, am scris cspay si iw apoi ..'in loc de'... si 'si' adica iw
...si in loc de...web. Sper ca intelegeti, nu am gandit ca doua
separate.

Modulul iw, btw, va contine cele cateva putin scripturi pentru
afisarea formularului, parsarea rezultatului, si comunicarea ca cu
biblioteca, respectiv trimiterea fisierului rezultat in browser.

Corect, se pare ca nu isi au rostul binarele in SVN :D.

;)

--
Alex