[CSProjects] Structura directoare

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun May 6 17:29:58 EEST 2007

Alex Eftimie wrote:
> Eu propun:
> #  src/
>     * cspay/   in loc de program/
Foarte de acord.
>     * libcspay/
>     * libspreadconv/
>     * iw/ si web/
``si'' trebuia sa fie ``sau''? Sau am eu o conceptie gresita in legatura
cu arhitectura interfetei web? De fapt, nu prea am o conceptie in
legatura cu ea (proverbially clueless n00b). De ce doua directoare?
> # doc/
> # bin/ - pentru  releases
De ce am pastra executabilele in SVN? Vor fi recompilate de multe ori,
unele revizii or sa fie complet nefunctionale, si nici nu le impachetam
si pe ele in eventualele release-uri. Poate doar executabilul de Windows?

> Celelate fisiere, AUTHOR, COPYRIGHT...se genereaza automat de catre
> svnadmin, deci nu ar trebui sa fac probleme.
Habar nu aveam. In cazul asta avem o problema in minus.

Web 2.0? Hah! Let me know when the web reaches the
same version number as emacs.