[CSProjects] Much ado about nothing

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jul 8 13:28:25 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> In peregrinarile mele pe Internet, Google si Wikipedia am dat peste
> urmatorul link: http://search.cpan.org/search?query=OpenOffice&mode=all
>
> Este un set de extensii Perl pentru lucrul "direct" cu fisiere
> OpenOffice. Nu m-am uitat atent, dar aceasta extensie
> http://search.cpan.org/~maygill/OpenOffice-OOBuilder-0.08/OOCBuilder.pm
> pare sa inlocuiasca complet biblioteca noastra de lucru cu fisiere .ods

http://www.opendocumentfellowship.org/projects/odfpy pare sa fie ceva
asemanator, dar scris de niste insi in care am mai multa incredere (am
folosit validatorul lor si sunt si ei foarte helpful -- plus ca numele e
destul de inspirat). Si asa am folosi un limbaj care e in plin avant
(comparand cu Perl, care are o reputatie din ce in ce mai notorie).

Nici eu nu m-am uitat pe cat de completa e implementarea -- versiunea
0.6.1 nu e 1.0, dar nici 0.1a :-)

Si acum, lovitura: eu credeam ca *vrem* sa scriem o implementare cat de
cat de la zero -- nici nu am cautat vreun API, desi banuiam ca exista
macar planuri. Stupid, stiu... dar cateodata tuturor ne place sa
reinventam roata.

/* no comment */