[CSProjects] Much ado about nothing

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jul 8 20:02:11 EEST 2007

Vlad Dogaru wrote:

> http://www.opendocumentfellowship.org/projects/odfpy pare sa fie ceva
> asemanator, dar scris de niste insi in care am mai multa incredere (am
> folosit validatorul lor si sunt si ei foarte helpful -- plus ca numele e
> destul de inspirat). Si asa am folosi un limbaj care e in plin avant
> (comparand cu Perl, care are o reputatie din ce in ce mai notorie).
>
> Nici eu nu m-am uitat pe cat de completa e implementarea -- versiunea
> 0.6.1 nu e 1.0, dar nici 0.1a :-)

O sa arunc si eu o privire peste.

> Si acum, lovitura: eu credeam ca *vrem* sa scriem o implementare cat de
> cat de la zero -- nici nu am cautat vreun API, desi banuiam ca exista
> macar planuri. Stupid, stiu... dar cateodata tuturor ne place sa
> reinventam roata.

Parca discutaseram chestia asta la inceput si reiesise ca nu e nimic
available (din cate tin eu minte).

Nevertheless propunerea mea este sa mergem pe o implementare deja
existenta. O sa consult si eu implementarea de Perl si Python pentru a
ne decide care este mai buna.

Mai mult, am discutat cu domnul Tapus si proiectul va fi extins. Pe
moment vreau sa terminam partea asta ca sa trecem la o parte mai mult de
back-end (despre care nu am habar), care s-ar reduce la centralizarea
informatiilor venite din mai multe surse.

O sa mai port discutii cu domnul Tapus si va mai anunt ulterior.

Referitor la interfete, cred ca e, in continuare, o idee buna sa avem
_si_ o interfata grafica (wxwidgets) pentru lucru offline.