[CSProjects] Much ado about nothing

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jul 8 00:12:42 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> [...]
>
> Vlad, e Perl :-P Poti sa te uiti tu mai atent si sa vezi in ce masura
> afecteaza acest lucru crearea unei biblioteci libspreadconf in C? Daca
> este intr-adevar o interfata foarte usor de utilizat, poate am putea
> regandi intregul proiect in Perl. Partea de back-end a interfetei Perl
> ar putea fi facuta usor in Perl (la urma urmei asta a fost una din
> principalele utilizari - the glue that holds the Internet together).
>
> Mai mult, daca exista un wrapper Perl peste wxwidgets am redus toate
> datele problemei la un limbaj. Unul pe care Vlad il uraste, e adevarat,

Nu il urasc. Comentariile pe care le fac de obicei sunt glume, dar nu
pot uri un limbaj cu care nu am avut contact serios. Cu PHP am avut
contact serios si imi permit sa il urasc, de exemplu :-)

Link-urile sunt de verificat maine, cand voi fi mahmur -- adica treaz. oops

> Oricum, un lucru pe care trebuie sa-l aflati despre un proiect la care
> lucrurile nu sunt bine stabilite si/sau batute in cuie e ca la jumatatea
> drumului te poti prinde ca nu o iei pe calea cea ma simpla, sau, mai
> rau, ca nu o sa iasa nimic. Din punctul meu de vedere, daca aceasta
> interfata inseamna regandirea intregii arhitecturi, e un lucru fun
> pentru ca sunt chestii noi de invatat :-)

Atata timp cat invatam ceva din toata operatia, putem sa scriem si
Brainfuck sau Befunge. Sau Whitespace :-)

/* no comment */