[CSProjects] Much ado about nothing

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jul 6 22:39:38 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> In peregrinarile mele pe Internet, Google si Wikipedia am dat peste
> urmatorul link: http://search.cpan.org/search?query=OpenOffice&mode=all
>
> Este un set de extensii Perl pentru lucrul "direct" cu fisiere
> OpenOffice. Nu m-am uitat atent, dar aceasta extensie
> http://search.cpan.org/~maygill/OpenOffice-OOBuilder-0.08/OOCBuilder.pm
> pare sa inlocuiasca complet biblioteca noastra de lucru cu fisiere .ods
>
> Vlad, e Perl :-P Poti sa te uiti tu mai atent si sa vezi in ce masura
> afecteaza acest lucru crearea unei biblioteci libspreadconf in C? Daca
> [...]

Mda, la o inspectia mai atenta a pagini asociate Wikipedia
(http://en.wikipedia.org/wiki/Open_office) am descoperit existenta unui
API de programare a fisierelor in format ODF
(http://api.openoffice.org/). Acesta poate fi exploatat prin intermediul
unui toolkit (http://odftoolkit.openoffice.org/).

Momentan, toolkit-ul este in dezvoltare astfel ca nu stiu cat de mult
poate fi utilizat intr-un proiect ca al nostru care are nevoie de un
mecanism programatic si total automatizat de creare de documente ODF.

Astept si opiniile voastre.