[CSProjects] Much ado about nothing

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Sat Jul 7 00:59:41 EEST 2007

On 7/6/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Salut!
>
> In peregrinarile mele pe Internet, Google si Wikipedia am dat peste
> urmatorul link: http://search.cpan.org/search?query=OpenOffice&mode=all
>
> Este un set de extensii Perl pentru lucrul "direct" cu fisiere
> OpenOffice. Nu m-am uitat atent, dar aceasta extensie
> http://search.cpan.org/~maygill/OpenOffice-OOBuilder-0.08/OOCBuilder.pm
> pare sa inlocuiasca complet biblioteca noastra de lucru cu fisiere .ods
>
> Vlad, e Perl :-P Poti sa te uiti tu mai atent si sa vezi in ce masura
> afecteaza acest lucru crearea unei biblioteci libspreadconf in C? Daca
> [...]

Am aruncat doar o privire pe linkurile furnizate, si da, pare o
extensie perl destul de usor de folosit. Pe deasupra, in prima faza,
Perl poate fi rulat si din PHP :P dupa cum zice:
http://devzone.zend.com/node/view/id/1712 .

Daca este sa regandim totul in perl, nu trebuie sa uitam (zic eu) ca
Windows vine fara Perl, prin urmare partea stand-alone a proiectului
(wxWidgets) ar putea avea de suferit. In cel mai bun caz, ar trebui ca
utilizatorul sa instaleze si parserul Perl pe langa programul propriu
zis :-?, ceea ce pare a nu fi totusi un lucru facil (nu am incercat,
doar m-am uitat aici:
http://win32.perl.org/wiki/index.php?title=Main_Page#Installing_Perl_on_Windows_for_the_First_Time.3F
).

Sau, avand in vedere "regandirea", poate renuntam la ramura cspay_gui,
pastrand numai o interfata web :D.

Alex