[CSProjects] Much ado about nothing

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jul 6 22:28:31 EEST 2007

Salut!

In peregrinarile mele pe Internet, Google si Wikipedia am dat peste
urmatorul link: http://search.cpan.org/search?query=OpenOffice&mode=all

Este un set de extensii Perl pentru lucrul "direct" cu fisiere
OpenOffice. Nu m-am uitat atent, dar aceasta extensie
http://search.cpan.org/~maygill/OpenOffice-OOBuilder-0.08/OOCBuilder.pm
pare sa inlocuiasca complet biblioteca noastra de lucru cu fisiere .ods

Vlad, e Perl :-P Poti sa te uiti tu mai atent si sa vezi in ce masura
afecteaza acest lucru crearea unei biblioteci libspreadconf in C? Daca
este intr-adevar o interfata foarte usor de utilizat, poate am putea
regandi intregul proiect in Perl. Partea de back-end a interfetei Perl
ar putea fi facuta usor in Perl (la urma urmei asta a fost una din
principalele utilizari - the glue that holds the Internet together).

Mai mult, daca exista un wrapper Perl peste wxwidgets am redus toate
datele problemei la un limbaj. Unul pe care Vlad il uraste, e adevarat,
dar un singur limbaj ;-)

Oricum, un lucru pe care trebuie sa-l aflati despre un proiect la care
lucrurile nu sunt bine stabilite si/sau batute in cuie e ca la jumatatea
drumului te poti prinde ca nu o iei pe calea cea ma simpla, sau, mai
rau, ca nu o sa iasa nimic. Din punctul meu de vedere, daca aceasta
interfata inseamna regandirea intregii arhitecturi, e un lucru fun
pentru ca sunt chestii noi de invatat :-)