[cdl-studenti] Organizatoric

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Thu Mar 17 11:59:55 EET 2011

2011/3/9 Victor Carbune <victor.carbune at gmail.com>:
> Imediat ce vă înregistrați vă voi da drept de autor, pentru a putea
> scrie articole (pentru cei înregistrați până acum ar trebui să puteți să faceți
> asta, și vă încurajez să începeți un draft al articolului - nu e
> nevoie să-l scrieți dintr-o bucată).

Bună!

Puteți vedea deja pe blog posturile echipelor WoUSO[1] și Synergy[2].

Eu am trișat puțin și am tras cu ochiul și la drafturile de la DEX
online și Anjuta. Vă încurajăm să le definitivați și publicați cât mai
curând.

Digikam, Jeopy, așteptăm să citim și poveștile voastre cât mai curând! :D

Ca recompensă, echipa CDL vă pregătește o surpriză pentru săptămâna
următoare! :D

[1] http://cdl.rosedu.org/blog/2011/03/12/wouso-django-team-so-far/
[2] http://cdl.rosedu.org/blog/2011/03/16/synergy/

Andrada