[cdl-studenti] Organizatoric

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Wed Mar 9 00:26:29 EET 2011

2011/3/7 Victor Carbune <victor.carbune at gmail.com>:
> [...]
Reminder!

Îi apreciez pe cei care v-ați înregistrat deja :-).

Imediat ce vă înregistrați vă voi da drept de autor, pentru a putea
scrie articole (pentru cei înregistrați până acum ar trebui să puteți să faceți
asta, și vă încurajez să începeți un draft al articolului - nu e
nevoie să-l scrieți dintr-o bucată).

Dacă omit să fac acest lucru din vreun motiv, dați-mi vă rog un mail privat.