[cdl-studenti] [Fun] Board games session

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Wed Mar 9 01:07:33 EET 2011

Salut.

Cum nu am mai făcut de mult o sesiune de boardgames, ne gândeam să
organizăm una în acest weekend, sâmbătă ora 13:00, după CDL. RR pune
la dispoziție un număr destul de mare de jocuri interesante și ne
putem întâlni în EG306 să le jucăm.

Invitați sunt, în mod special, studenții de la CDL, pentru a putea să
se relaxeze și ei un pic după hackatoanele de dimineață. Pentru cei ce
ar vrea să vină, vă rog să completați doodle-ul [0] pentru a ne face o
estimare a celor doritori. Mentorii sunt, de asemenea, rugați să
completeze. Studenții/mentorii de la edițiile precente de CDL sunt de
asemenea bine veniți.

Cum vom fi înfometați după CDL, am putea să facem o chetă și să dăm
comandă de pizza în facultate.

Săriti cu doodle-ul!

[0] http://www.doodle.com/aed4q7z7ga7by5t3

--